neljapäev, 3. jaanuar 2013

Kellel nüüd jäi kripeldama, et mis mu päevast edasi sai, siis neile kohe räägin.
See oli üks väsimusega võitlemise päev. Nii juhtub kui oled suhteliselt hilja magama läinud ja see on minu lõputu võitlus - tundub, et olen õhtu-inimese tüüpi ja nagu ma kusagilt lugesin, on see suisa geneetiliselt nii korraldatud. Kui oled tööl väsinud, siis on kiusatus olla selline veidi pahur ja patsientidega mitte rääkida. Ja sisimas ajavad väikesed tühised asjad sind närvi. See on halb. Kuid iga halva vastu on rohtu! Antud juhul aitavad nii kohvi kui coca-cola. Täna kaldus mul rohkem coca-cola poole ära, nii et peale teise pudeli ostmist tunnistas isegi meie söökla müüja, et talle kaa tegelikult coca-cola maitseb.
Tööd oli rohkelt ja selles mõttes oli huvitav, et paljudel tundus tõesti midagi viga olevat. Kui inimene on haige aga sa ei saa aru mis tal viga on, on kaval nipp ta suunata edasi teisele uuringule, mida ma ka ohtralt tegin.
Töölt koju teekond viis mind toidupoest läbi, kus seisin taastkord vastakuti huvitava müsteeriumiga.
Kui lähed vorstiletti ja tahad osta terve juraka  vorsti, ilma et ta seda pooleks lõikab või midagi, siis alati küsi see lõikaja tädi, et kas ta lõikab otsad ära või mitte! See on nii naljakas küsimus. Miks ta seda küsib? Miks ta neid lõigata tahab?? Aga alati ta küsib.. alati!! Kui näiteks võid lähed ostma, siis müüa ei küsi ju et kas ma võtan sul selle kaane all oleva hõbepaberi moodi asja juba lahti....
Täna oli seal vorstileti taga 4 müüjat kuna poes oli palju rahvast. Siis nad hakkasid korraga ise ka arutama, et miks nad neid otsi ära lõikavad (oli nagu selline valgustushetk) ja tuli välja et ega nad ei teagi. Samuti selgus, et ainult ühele tegelikult meeldib neid lõigata, kahele ei meeldi ja üks jäi erapooletuks. Üks väitis koguni, et tema isegi ei küsi otste lõikamise kohta.  Lasin siis omal otsad ära lõigata (sellel tädil, kellele meeldis),  ostsin veel ühe coca-cola ja tulin koju.
Nii kui madratsi peale pikali viskasin jäin kohe magama. Magasin 18-st kuni kella 3ni öösel. Nüüd just ärkasin ja selline hea puhanud tunne on küll. Täna olen küll varjane ärkaja mõtlen siin endamisi ...

1 kommentaar:

Nele ütles ...

Väga vahva:) Palun kirjuta rohkem!