pühapäev, 1. detsember 2013

Saad kõik millest loobud. Selline oli ühe raamatu pealkiri, mis mulle väga meeldis. Õigemini meeldiski mulle see raamat tema pealkirja pärast, see pealkiri ültes juba nii palju, et raamatut ei olnud vaja lugedagi. Siiamaani mõtlen sellest pealkirjast. Ma küll ei mõista, kuidas see täpselt saab toimida, aga oleks väga lahe kui toimiks. Näiteks loobud kogu oma rahast ja saad hästi palju raha.
Samas ei saa ma sellest aru, et kui kord oled juba näiteks rahast loobunud, siis kui sa seda siis juurde saad hästi palju, siis sul on nagu suva sellest. Ma mõtlen loobumist selles mõttes, et raha ei ole enam tähtis. Siis tekib küsimus, et kui loobun kõigest vähetähtsat ja kasutust ja siis korraga hoopiski saan seda kasutut hästi palju, et see on ka ju siis üpris mõttetu. Peaks olema hoopis raamat pealkirjaga "Saad kõik mida tahad"! See oleks nagu parem. Loobud rahast ja siis ei saagi seda enam, vaid saad headust ja armastust mida sa näiteks tahad.
Samas jälle "saad kõik mida tahad" ei kõla pooltki nii lahedalt kui "saad kõik millest loobud".
Tundub, et tuleb veel mõelda selle asja üle...

3 kommentaari:

Merike ütles ...

Huvitav, kuidas mõjub selline mõte inimesele, kes kavatseb just suitsetamisest loobuma hakata :).

Tore, et sa jälle kirjutama hakkasid.

nete ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
nete ütles ...

Mina oled seda raamatut lugenud, pealkiri on tõesti kõige parem ;)