esmaspäev, 12. aprill 2010

Sellel nädalavahtusel käisin S-is. Laupäeval olin ka P-s ja siis juhtusin nägema A-d ja M-i. Nende väike L üllatas mind sellega, et kuigi ta oli alles I siis ta juba naeratas nii mõnusalt läbi une nagu oleks juba T. Silmad tal ka liikusid. Igatahes väga armas.
Siis jõutsin I ja E-ga tagasi S-i, kus meid ootasid juba M, E ja J. Nendega läksime S vaatama. Oli päris lahe. Sõitsime D-ga isegi läbi vee nii et kõik pritsis. Kiirelt vaatasime ka S tammi. Õhtul käisime saunas. Pühapäeval hommikul käisin K-s ja M ja E ja J läksid tagasi T-i. I ja E-ga käsime surnuaias ja pärast M juures. Seal olid ka T ja H ja muidugi V, kellega ka veidi juttu ajasime. Nii et nüüd siis mul juba teine nädalavahetus kus olen viibinud looduses. Eelmine nädalavahetus käsin A, A, H-i ja R-iga R-s kus olime suisa ühe öö ka. Oli väga tore nii siis kui ka nüüd. Võibolla isegi järgmine nädal teeme A-ga mingit möllu.
Aga praegu on E ja olen T-is, I-s ja teen oma igapäevast tööd nagu ikka. Kuna kevad on tulnud, siis ärge unustage, et juba saab õues jooksmas käia ka!

6 kommentaari:

Allan Kahar ütles ...

Kle, päixelist E-d S! See NV peaxid ikka uuesti jah S-i kaema, kuid rohkem ulpides. TN saan ka K-d & S-ad ning võime A, E, H, K, L, S & R ka kutsuda. E ülemjooxul H2O juba langeb ja N-ga saavat juba läbi. Et mis see läbimine minu B-le siis ära ei ole! Vb lähen S-le kohale juba varem.
Muidu uudist veel niipalju, et täpselt kuu aja pärast lähen N-i, vb pikemaks ajax isegi, aga I 2 nädalat tuuritax ringi ja vaataks F-e, K-sid, T-e, loodust, lõket ja E-d. Kui M-kuus P-e saad, võixid ka kaasa tulla! H mulle kui kiire pole!

annimanni ütles ...

Ma siiralt loodan, et mina A alla kvalifitseerun. :D
Ja kuidagi tuttav tundub see kõnepruuk... :)

Õnne ütles ...

Noh, sa juba nagu professionaalne blogija ju:)

ave ütles ...

Mulle meeldib, et inimesed järsku nüüd avastavad, et ohh võiks jooksma välja minna , siis ma omaette ikka mõtlen, haa! mina juba jaanuaris käisin õues jooksmas , siis olen nagu natuke kõrgemal riiulil neist, kui me mingid jooksukujud oleks näiteks. Võiks olla sellised dressides matroskad nagu. kellel on suurelt peale kirjutatud Naik. Nüüd võid neid ette kujutada, aga mina olen siis üksi kõrgemal riiulil, sa oled seal madalamal koos teistega.

Merike ütles ...

Ohsaa, ma loodan, et sa nüüd igakord nii ei blogi. Nii mõnigi harrastab seda stiili ja siis mõtle pea pooleks, et millest/kellest jutt :)

Annika ütles ...

Merike kuule, see I, kes paistis välja nagu T, oli meie laps:)

Tervitades ja taaskohtumist oodates
A ja M