neljapäev, 15. oktoober 2009

Lugesin eesti ekspressist artiklit selle kohta kuidas üks mees tahab igal pool sularahas maksta aga see on päris raske, sest igal pool on virtuaalne raha. Ta ei taha olla panga klient aga tööjuures sularahas ju enam palka ei maksta. Olen isegi seda uurind, et kas sularahas võiks saada palka aga lihtsalt selle pärast, et oleks tore saada neid rahapakke ja siis tunduks raha hästi palju. No see ekspressi mees ei taha, et kõik näeks pangas kui ta poest midagi ostab - et privaatsust nagu pole. Ma mõtlesin siis et nii õige ja et peaks ise ka niimoodi tegemam, et ainult sularahaga. Artikli kommentaatorid ütlesid ka -nii õige! ja ma mõtlesin veel enam -- nii õige! no ja siis paar viimast kommentaari ütlesid, et ja mis siis sellest on, et kui keegi teab mis vorsti ma ostan - et kui väga tahvad teada, panevad või sule sappa. Ja veel ütlesid nad, et kaardiga on palju mugavam asju ajada ja ma mõtlesin et... nii õige!
Noh ja selline ma siis olengi- üks hetk mõtlen ühte ja siis juba teist ja mis on kõige igavam, et tõde on nagu alati ilmselt jällegi seal kusagil vahepeal... nagu alati.

3 kommentaari:

Allan Kahar ütles ...

Jah, Mati... Maailm areneb liiga kiiresti, aga siiski on j22nud veel m6ni v6imalus end mitte vooluga kaasa viia. Ja siinkohal respekt k6igile erilisematele inimistele! Kaardimaksed on vaid yks n2ide. Aga jah, 15 aastat tagasi ei maksnud ykski "tavaline" inimene kaardiga, nyyd on igal "tavalisel" inimesel pangakonto(d). Enamusele - Nii 6ige! Aga kui oskus sygavamalt m6elda, siis kas ikka on? (artiklit lugenud ei ole)

annimanni ütles ...

Ütleks üht, ütleks teist, aga iga asi tundub veidi puudulik, mida Tõe kohta öelda.

ave ütles ...

ma ükskord mõtlesin seda kui ma kuu alguses kiriku arvele raha kandsin. Et kõik need tüübid seal teavad siis täpselt mis mu majanduslik olukord on..et peaks lihtsalt raha välja võtma ja hästihästi väikseks kokku murdma ja siis salaja sinna korjanduskarpi libistama- et Jumalal on ju ükskõik...aga siis mõtlesin et vahet ju pole! mis see teadmine neile tüüpidele ikka annab. teha ülekanne on tegelikult nii mulle lihtsam kui ka kogudusele.
Ja otsustasin, et teen nii nagu mugavam, peasi, et see on õige.