esmaspäev, 30. jaanuar 2012

Joudsin ta;na iisraeli. Mu pass on nii ra'situd, et igal pool vo'etakse mind letti ja aetakse eraldi juttu - siin la'ks yle tunni sellega. Peaks vist uue tegema.
Kaks esimest emotsiooni siit on, et kohalik raha on nagu mingi ma'nguraha - selline ha'sti va'rviline ja nagu oleks laste jaoks tehtud. Ja siis see, et siin on kyll koik maailma rassid kokku saanud (tel avivis) - ja nagu kedagi ei domineeri kaa, koiki jagub... see on pa'ris selline lahe!

4 kommentaari:

Allan Kahar ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Allan Kahar ütles ...

Väga ägedalt on Sinu 2012 alanud, ja mina avastasin selle alles nüüd! Jätkuvaid seiklusi ja tabavaid tähelepanekuid!
P.s. Eestis on temperatuur nagu Iisraelis, ainult et miinusmärgiga. Merel on uisujää.

melec ütles ...

kuidagi peab ju sust kiiremaks saama!
ps. a mis su india plaanist sai?

Allan Kahar ütles ...

Heh, ega enam ei teagi, mis meil pärast stardijoont saama hakkaks, avastasin siin, et olen üle mitme aasta kaalus veidi juurde võtnud. Not good, not good, ütleks kindlasti Keenia maailmameister.
Minu India on asendunud vähemalt kuni aprillini talvise Euroopaga. Kui mõne kuu pärast tagasi jõuad, annaks Lapimaal veel korraldada lumes sumpamise võistlust ;).