neljapäev, 14. veebruar 2008

Uus töö

Nüüd oleme juba Townsville`is kohal. Ööbime momendil ühes hostelis aga otsime poole silmaga midagi odavamat - kui saaks kasvõi korterigi või maja, siis tuleks mitme peale odavam. 2päeva käisime ka juba tapamajas või siis lihavabrikus, kuidas parem seda öelda on. Esimesel päeval oli kõva koolitus - kokku vist 7 tundi istusime kooli pingis ja täitsime igasugu pabereid ja teste ohutusnõuetest ja muust taolisest. Siis järgmisel päeval näidati meile kuidas nuga teritada ja igaüks sai paar korda ka ise tõmmata nuga vastu seda kivi. Siis pidime minema ringkäigule, aga kuna oli töölisi seal puudu siis kohe hakkasime tööle- osad hakkasid osad mitte. Meile sai osaks töö boneing roomis, teine võimalus oleks töötada killing floor´il  - - me ei teagi nüüd kumb see parem koht on, sest kuna ringkäik jäi ära siis tappmiskorrust ei näinudki. See kus meie töötame on õnneks jahe koht - mingi 12 kraadi. Seal siis käib asi nii et lehmad tulevad konksuotsas külmkapist ja siis kõige kõrgema palgaga mehed siis hakkavad tükke sealt lõikuma, siis teised lõikavad nendest veel pisemad tükid ja siis pakitakse kõik ära. Minu töö nimi esimesel päeval oli tõlkes midagi et "liha liinilt ära tõmbaja" või midagi sarnast. Mis ma tegema pidin oli see, et siis lihatükid sõidavad must mööda ja ma pean sealt kahte tüüpi tükid, siis kuju järgi vaatan, välja tõstma ja siis Külli pakkis need ära. Töö iseenesest meenutas natuke tetrise mängu. Inimesi seal tehases on vist ühes vahetuses 400. Omamoodi huvitav on see, et ei ole ainult seljakotireisijad vaid on ka ikka põliseid lihamehi. Kõigil on naljakad kostüümid seljas - sellised pangaröövimismütsid, ainult valged. Lõikajatel on ka soomusrüü. Eks siis näis kuidas hakkab minema - 10 tundi on päev ja eks saab olema väga igav.. Meil on kahjuks nädalavahetuse vahetus, et peaks töötama ainult reede laup pühap. Kuigi nagu kõik lubavad saab võtta endale päevi juurde. Ainuke jama on see, et vihma tõttu lehmad ei näe tulla vabrikusse ja siis on osad päevad vabad, meie aga oleme nii töökad et tahaks muutkui töötada. Päevas üldiselt pidi tapetama u. 860 lehma.

Townsvill on päris suur linn jutu järgi aga tegelikult väga suur ei tundu. Rand oli tore - selline pikk rannaäärne tee läheb, kus on need ägedad puud ja igasugu muru platsid...  ujuda saab ka, kuigi seal on piiratud kastid, vist et ei tuleks neid limaseid asju mis kõrvetavad...

Plaanis on siin töötada niikaua kuni rahad koos aga noh näis...