pühapäev, 30. september 2007

Loodus.

Metsloomad keda ma olen oma ránnakul siiamaani kohanud on hiir, orav ja jánesepoeg. Sooviksin na´ha veel metskitsi ja pótra. Vo´iks olla nii, et po´der ko´nnib ees ja kitsed tema járel moodustavad ringi. Siis a´kki voìks ko´ik kitsed joosta igayks oma suunda ja nii oleks nagu páike ja tema kiired. Po`der vo´iks aga jaa´da seisma kus ta oli, nagu po`hjanael, mis alati na´itab pòhjasuunda. Alles siis kui tal jalad on vásinud vo´ib ta lahkuda.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma ei taha küll seda öelda, kuid mulle tundub, et sa pettud elus tihti...
NB! Siit väike reisisoovitus, et sa vähem võiksid pettuda - sõida Disneylandi!

kiku ütles ...

Mul aga on tunne, et Hispaania päike on erakordselt ere... Sina peaksid ju päikese möjust eriti hästi teadma;)

Aga samas... köik soovid vöivad täituda, kui sul on usku kasvöi sinepiivake! :)

Anonüümne ütles ...

Mulle meenus Kiku jutuga kohe dr Lohu unustamatu raadiodebüüt, mida iga aasta ikka eetrist kuuleb...

melec ütles ...

o´nneks pole minu ko´rvad pidanud seda veel kordagi kuulma...

maqrada ütles ...

seal on mägedes ainult kodustatud kitsed ja hirved, ilmelt siis ka põdrad. nii et võib isegi õnnestuda kui hää õpetaja olnud. aga kui kunagi lappi lähme siis...